دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو با بالاترین کیفیت

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو :

بجز تو کسی رو ندارم نگاهت برام قصه خونه

بجز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه

نذار تا غرورم بریزه بی تو خونه از هم بپاشه

بجز تو کسی رو ندارم مثل تو دوسم داشته باشه

تو میدونی حال من تو می تونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

تو میدونی حال من تو می تونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو

♫♫♫♫♫♫

بجز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره

اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره

می پوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میذارم

چقد خوبه میدونی اینو بجز تو من کسی رو ندارم

تو میدونی حال من تو می تونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

تو میدونی حال من تو می تونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بجز تو

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت





:: برچسب‌ها: Download New MusicDownload New Music Hamid TalebzadehDownload New Music Hamid Talebzadeh Bejoz Toدانلود آهنگدانلود آهنگ بجز تودانلود آهنگ بجز تو از حمید طالب زادهدانلود آهنگ بجز تو با صدای حمید طالب زادهدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ حمید طالب زادهدانلود آهنگ حمید طالب زاده بجز تودانلود آهنگ شادمتن آهنگ بجز تو حمید طالب زادهبجز تو کسی رو ندارم نگاهت برام قصه خونهبجز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونهنذار تا غرورم بریزه بی تو خونه از هم بپاشهبجز تو کسی رو ندارم مثل تو دوسم داشته باشهتو میدونی حال من تو می تونی درکم کنیتو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنیبجز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده ببارهاگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیارهمی پوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میذارمچقد خوبه میدونی اینو بجز تو من کسی رو ندارم ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: